onsdag 18 juli 2012

WOW

Asså shit vad kul det har varit,just nu sitter vi i bilen men nu ska jahn berätta allt vi gjorde:)
Först åkte jag och Majken motorbåten:)och sedan gick vi av på en ö och hoppade från en klippa:)och sedan körde jag och Majken tillbaka med motorbåten ich sedan när vi var tillbaka på land så åt vi lite mellanmål och fiskade krabbor som vi sedan släppte ut igen:)aa det blev ett riktigt underbart äventyr:)istället för att sitta hemma och ha tråkigt:)

Och det var inte allt för nu när jag kommer hem så ska jag bara sitta ich CHILLA ett tag och om typ en timme efter att jag hade kommit hem så kommer pappa hem,det är helt sjukt men sanningen är att jag faktiskt st saknat My dad:)
Han kanske inte ser så bra ut,det vet jag men han är ändå min pappa och jag älskar honom och sedan är det såhär att för pappa kan jag typ göra vad jag vill men det är bara mamma som ba:nej,nu får du stanna hemma!!!

Nackdel:okey det blev en Nackdel som hände!det var att jag skörden upp mim fot på två stenar eller något som svider upp till 100%nu sitter vi i majkens bil ,men sen när jag kommer hem så kommer jag ba:AAA AKUT JAG MÅSTE HA ETT PLÅSTER,ELLER NEJ FÖRÄSTEN PLÅSTER SUGER,DET VLIR INFÄCKTERAT!!!Aa och får lite rage:))



Och här mina kära kära bloggläsare ska ni få lite bilder på Tjörn:)och våran lilla upptäcktsfärd,även om det kanske inte såg så kul ut så ska ni veta att det var underbart!!det är ett tips från mig,åk till TJÖRN:))))



1 kommentar:

  1. Tjörn? Min farbror eller farfars bror då bor på tjörn:-)

    SvaraRadera