måndag 23 juli 2012

Hänger ute

Hejsan bloggen,hänger ute en stund nu ,det ser ut att börja regna så man får passa på att leva livet ute,sålänge det inte regnar....
Nu sitter jag på en trappa upp till kyrkogården,jag brukar komma hit när jag ska tänka på något,känns som ett ställe där man kan Vara ensam,bara dom döda kring en!
Kanske låter helt craze men det är helt sant,man känner sig ensam men samtidigt känns det alltid som att man har någon med sig,fast kan bara tänka mig 3 personer i så fall.3 helt äkta vänner som bryr sig om mig,för den jag är och vill inte ändra på mig utan tar den sadaf ghasemi jag faktisk är.
Det är typ som med bloggen,för även om jag bloggar ensam så är det ju personer som läser inlägget jag skriver,hoppas ni fattar!


Länge sedan jag snacka i telefon eller var med någon,eller Jag var med dena igår men det jag menar vad vänner,nära vänner,för som ni kanske märker så blir det ju fler och längre inlägg nu,det är för jag alldrig har något att göra??
Aja,någon ringer väl snart,hoppas jag!

Aja över till vad jag har gjort idag:

Okey,idag har jag varit ute och sprungit en liten runda idag bara!och sedan har jag hoppat stutsmatta,efter en stund så gick jag och duscha(ganska länge)
Och sedan har jag provat massa frisyrer(av urtråkigthet)och aa nu är jag ute och ska gå in och äta sedan när det börjar regna men nu ska jag ta vara på vädret innan jag går in,åh just jag lyssnar på musik också(tråkig information jag vet)jag lyssnar på:eye of the tiger,hero of war,Miley cyrus och massa andra låtar!!allt blir så mycket bättre Med musik.
Och så ni vet sitter inte i trappan längre,just nu är jag i skogen och sitter här med smulan i knät!okey puss puss sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar