tisdag 24 juli 2012

godmorgon:)

tja blooggen,
vakna för en stund sen,
idag vaknade jag pågrund av ett grymt starkt solljus,
som hamna precis in i mina ögon när jag öppna dom,
hahaha .
aja jag skulle ändå ha vaknat efter en stund!
och förästen det är ju bara ett bra täcken
för då vet jag att det kommer bli nsoligt här
(äntligen)
och idag har jag ett litet shema jag
 MÅSTE hålla,men det blir inga tider för det håller jag ALDRIG,
det vet ju ni också,
så jag kör ett shema utan tider jag ska följa!!


1.gå ut med smulan,runt dammen!
2.äta en liten frukost(är inte så hungrig)
3.ta en springtur runt om kvarteret eller kyrkodammen!!
4.städa pärlans bur!(blää)
5.dusha(länge)
6.städa rummet!!
7.dusha smulan!!
8.bloggstund(fast jag bloggar lite hela tiden också)
9.gå ut med smulan(runt kyrkodammen)
10.chilla,chilla,chilla

OBS:kommer göra ett långt inlägg under bloggstunden,men anars ifall jag ska hinna med allt måste jag göra små inägg hela dagen idag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar