lördag 28 juli 2012

Godmorgon,marsstrand,pogram,Iran

Godmorgon bloggen,

Hoppas allt är bra med er;)
Fast det verkar inte vara så fint väder idag,igår och i förrgår var det grymt fint väder speciellt i förrgår men nu börja det dra ihop sig och Nu ös regnar det sjukt mycket!Blää och jag ska ut med smulan sen:(
Fast de är ju bra för växter ich djur som har haft det torrt så får dom lite regn nu;)

Mars-strand!:)
Igår åkte jag och familjen ju till mars-strand och igår hann jag inte berätta vad som var bra/dåligt kul/tråkigt så aa jag gör det nu:okey,vattnet var faktiskt väldigt varm(skönt)jag skulle faktiskt gissa på att det var 20-22 grader,det var skit skönt och det var lixom typ ingen brygga där så man fick hoppa från sjukt varma klippor istället så det var allt bra men här kommer det dåliga!!;jo men som sagt var det ju klippor där och det var grymt dåligt när man skulle sova för det var bara massa småsejar och stup överallt;(
Och när man skulle gå för att hoppa i vattnet så bar det massa sjögräs där det var jätte äckligt(kommer bild sen)
Aa så jag skulle mycket bättre tipsa om Tjörn;)

Pogram:
Asså Jag har laddat ner ett jätte roligt pogram,tycker det är grymt kul att hålla på med när man inte har något att göra:)(kommer bild,när vi var på mars-strand)

Iran:
Jag har goda nyheter mamma är typ 99 och en halv % säker på att hon ska åka till Iran!:)))))och det är inte slut än mamma ska inte bara vara borta i 2 veckor utan i 1 mån!!!;)
Det ska bli kul att hon ska åka ett tag,skönt för henne Men,så hon får vila ut,men det är klart att jag kommer sakna min älskade mamma<3;)


AA nu ska jag gå och äta och mysa framför datan eller tv,det är så kul att göra det när det regnar;)))
Men varm choklad,en filt och en varm toest;)
Det ska jag ta och göra det hej så länge,puss puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar