söndag 22 juli 2012

Två saker:)

Tänkte berätta två saker:)så håll uppe ögonen och läs;)

1.jo men jag Har fått veta av kompisar att min blogg är tråkig för det är så korta inlägg,och nu när jag tänkte på det så har dom rätt för det var verkligen tråkig:/
Så därför har jag bestämt mig för att göra lite längre inlägg,så kommentera gärna ifall ni tycker det har blivit någon skillnad eller inte,för jag har tänkt lite mer såhär:

Förut!:
tja är ute med smulan nu;)

Försöka göra nu:
Tja,nu är jag ute med smulan,just nu går jag runt dammen i ett hyfsat väder,blåser lite men det funkar:)

Aa så nu kan det på ett smidigt sätt bli bättre:)
Hoppas det blir någon skillnad:)

2.aa den andra saken är:att jag skulle berätta lite om vad jag gjorde igår när jag inte blogga något,smart va,då får ni också ett längre inlägg.hoppas inte ni somnat än:):
Okey,igår gjorde jag inte något så speciellt,men jag gick:1tim och 34min.
Det var kul;)och sedan försökte jag jula i typ 35min men det som hände var att få riktigt ont i knät av ett störtfall,Oppsi:))))
Men det gick väl ok;)
Och sedan har jag solat en massa,var så himla grymt väder igår,as skönt:)
Aa men det var väl allt för detta inlägg,puss och kram sålänge;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar