tisdag 24 juli 2012

Klart:)

Jihaa,nu är jag redan klar med att ha gått ut en lång promenad med smulan + att jag har sprunget ett varv runt kyrkodammen!!:)

Men över till mindre bra saker:( :
Jo men det är såhär att jag lovade ju er att hålla schemat idag men det blev inte så änkelt för
Mamma sa nu vid frukosten av vi typ till 98% ska åka till stranden!
Så därför blir de tyvärr ändrade planer men jag håller mig iallafall till att det någon gång idag kommer det komma ett långt inlägg och vad det ska handla vet jag Inte än men jag kommer på något och om ni undrar så kommer rubriken vara:
Långt inlägg!;)
Och det kommer typ vara lika långt som det inlägget jag skrev igår det där med rubriken:regn??
Så ni vet:)


Underbart!
Jag läste mina kommentarer i morse tack för alla kommentarer;)
Jätte gulligt av er:)
och shit vad många kommentarer jag fick att min gamla kille!
Väldigt söta inlägg,
blev helt varm när jag läste hur mycket jag betydde för dig,
fast jag vet att jag inte betyder något nu men aja...…

Och fortsätt kommentera,
lovar att svara på så många jag kan,
älskar er!
Puss puss till nästa inlägg:)


2 kommentarer: