måndag 23 juli 2012

Regn??

Hej igen,konstigt det har inte börjat regna än,
när jag skrev det förra inlägget trodde jag att det typ skulle börja regna om typ 20-25 min,
men nej,det kom inget regn!
Men nu måste jag gå in iallafall ska in och äta
(hemlagad pizza)
hoppas inte mamma har bränt dom nu bara!!!!då tar jag nog hellre lite nudlar,haha


En sak jag vill att ni ska veta:
Hej,detta är till 2 speciella personer,tror ni vet vilka ni är.aa men det jag ville att ni skulle veta var ett tack!ett tack för allt vi gjort,allt vi gjorde som vi börja skratta med varan,för allt stöd,för stödet ni gav mig,ni har hjälp mig att övervinna många rädslor
,och ni har lärt mig att man måste övervinna dom!
vet inte om ni någonsin läser min blogg eller över huvud taget detta inlägg men jag vet inte vad som händer med oss,splittras vi nu,kommer vi aldrig snacka mer,
eller kommer allt bli som förr,vet att ni vägrar att säga att allt blir som förr men det är iallafall i mina drömmar även om ni till 100%
vet att det aldrig blir som förr!
Men det jag sa att jag inte vill börja om sa jag för jag har en ny rädsla att övervinna om det ska bli så,för jag vet inte riktigt hur det kommer bli sedan med er på Lexby!
Och ni har ju själva sagt att ni kommer förändras och bli kaxigare,och det som är,är det att ni har redan förändrats och då undrar jag verkligen hur det kommer bli sen,och sedan kommer ni säkert glömma bort mig,ni har ju massa andra redan,ni har själva sagt att allt är underbart,och det har jag alldrig fått höra när ni varit med mig,men nu första gången ni var med några andra är allt underbart!
Därför tror Jag aldrig att det skulle funka,och en annan sak,jag skulle aldrig passa in hos er,det vet ni två,jag är inte som ni,jag kan inget om det nyaste sminket,vilka skor som är inne,vilken som är den nyaste snygga tröjan,jag är bara lilla jag,den lilla ansvarslösa,klumpiga lilla jag,det funkade ett tag men nu tror jag inte det funkar,tror ändå bara ni skulle skämmas över mig,för det är ju inte första gånger skulle jag tro!
Men jag blir bara så ledsen när jag kommer och tänka på vilken plats jag egentligen står på,nu vet jag vem jag faktiskt är!
Ni har själva berättat för mig hur jobbig jag kan vara,jag var bara som en liten dum hundvalp som alltid sprang efter er två,jag fattar inte hur jag kunde vara så dum och tro att jag var en av er eller över huvud taget trodde jag var välkommen!!
Jag vet inte änns vilken som är eran favorit färg!!vad det vad man kalla vänner,och varje gång jag bara bände att vi var bästa vänner fick jag alltid samma svar:sadaf,vi är inga bästisar!!
Och jag vet inte vad jag ska göra!
Ingen av er svarar i era telefoner,helt ärligt vet jag inte vad jag kämpar för,för ni vet ju ändå så säkert att inget kommer bli som förr,trodde iallafall ni skulle hoppas!
Aa nu vet jag inte hur ni känner men nu vet ni precis hur jag känner mig!
Hejdå gillar er,mycket!
Men...jag borde aldrig varit med er från början,få skulle aldrig ni behövt störa er på mig,aa hejdå!kram/sadaf Här kommer lite minnen(vet inte om ni bryr er men det gjorde iallafall jag)!!

Har inga bilder på alla oss tre....



3 kommentarer:

  1. Eeehhhhh, hej!
    Johanna här. Länge sen vi hördes vid, but here I am!
    Vill endast säga de: blev helt berörd av texten, och den gav mig en riktig tankeställare! Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, men vill bara tala om de! Men har försök nå dig på din mobil men får inget svar! Så du kanske kan kika in på den? Maybe.. ? Yes, men hörs! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej!
      när du sa berörd menar du bra eller dåligt??
      aa vi kan väl höras,gör inget idag 2012-07-24
      men ring mig,tänkte springa idag så vi kanske kan göra det om du vill,kram/sadaf!!:)

      Radera
  2. Jag vet inte om det är bra eller dåligt! Ska springa sen i kväll tänkte jag, om du kanske vill hänga på? Maybe.. ?
    Yes men hör av dig. Du kan messa. :)

    SvaraRadera