torsdag 26 juli 2012

Hej;)

Godmorgon bloggen,
Är allt bra med er eller?:)

Idag har vi lite planer;)
Vi ska åka till Tjörn och vara där,
Smulan ska också med,
Han kommet älska att få få runt där,
Inga bilar,människor,stora hundar!
Det är bara vi,eller Asså det finns ju människor Men typ bara några:),
Och vi ska gå på klippor och så där går ju ingen;) och vi får ett + för det är soligt och fint väder;)


Älgen!!:)
Okey har inget att göra så jag ska berätta typ exakt vad som hände,
Hann inte det igår,skulle gå ut med smulan!

Okey,jag och smulan skulle gå upp för backen och då börja smulan skälla och jag ba: AHHHH smulan,det är inget där uppe på kullen!
Så jag gick på kullen för att visa honom att det inte var någonting där!,men då såg jag den,
Älgen såg på oss och jag tyckte synd om den,den såg så förvirrad ut:(
Så jag sträckte ut handen och klappa den,men den blev bara mer rädd!
Och ställde sig den upp,och så gick den imot mig,så jag börja spring ner för kullen och den sprang efter mig ich jag bara kände att den börja komma ikapp mer och mer!sedan när det var typ en meter tills den kom ikapp så kom min granne ner för backen på en promenad och då stanna den och tittade på min granne så jag hann i förväg,jag tycker så synd om den!
Jag tyckte så synd om den,
Men den var ju sur!
Men det är ju klart att den är det,det var helt snurrigt först mig och sedan min granne stackarn:(
Men coolt ändå,klappat en älg:)
Men läskigt,bli jagad av en älg,den var
Så grymt snabb!!!!!!
Så nu vet ni hela historien;)
Hejdå sålänge,
Kommer sitta i bilen till Tjörn så då kan jag sitta och blogga,;)
Tja sålänge;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar