tisdag 24 juli 2012

Hej hej

Hej,
Hoppas allt är bra med er:)
Idag har var det varit en toppen dag!
Först visar det sig ett underbart väder,
Sedan ringer Majken,
Och sedan åkte vi till stranden,
Det Var så skönt att svalka
av sig och
Det var grymt stora vågor idag;)(skönt)
Och sedan skjutsade pappa mig och Majken hem till Majken!
Så var vi där,
Och snacka och CHILLA!!
Och sist men inte minst kom pappa och hämta Mig,och han jobbar ju i godis affär så han hade med sig en stor godispåse full med godis,som jag fick äta på hemvägen!;)
Och nu sitter jag här och har det helt underbart och bloggar för er med underbara/söta/fina smulan;)
Är det bara jag som har haft en fantastisk dag,
Kommentera gärna,
så kul att läsa,jag tål all sorts kritik,
Vill gärna veta Vad ni tycker om min blogg,ni får gärna vara anonyma om ni vill:)

Ha en underbar kväll,
Ska kolla på en film nu,
Vilket betyder att jag ska få det ännu bättre;)

Hejdå,
Det får räcka med inlägg
för idag,
Hoppas det räckte för idag,
Hejdå,ett extra hejdå till dena:)
Älskar dig;)
Men puss puss på er alla:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar