fredag 20 juli 2012

Axel

Hej,vet inte om du fortfarande läser min blogg men skriver ändå detta inlägget!

Okey hej,jag vet inte om du är sur på mig eller så men det verkar så!,Asså jag är ledsen att det blev som det blev men jag vill så gärna vara din vän!
och jag försökte prata lite igår men du verkade inte så intresserad,det blev mest såhär:
Jag:hej axel:)
Du:hej?
Jag:vad gör du då:)
Du:inget....

Det var det jag menade?
Asså från början var jag så besviken på dig,och jag var så sur och förkrossad men för några dagar sen(2 dagar sen)
så bestämde jag mig för att jag hade varit ganska hård mot dig!

Så jag beslöt mig för att göra dig lite gladare,genom att ringa så Jag ringde men du var som att jag gjort något typ igår?
jag vill inte att du ska vara ledsen för du är helt underbar!
men jag har en fråga som jag hoppas att du någon dag bestämmer dig för att ringa och svara på precis som jag försökte:
Jag vill bara ställa en fråga som berörde mig,du var med oss i "gänget" i ett ganska långt tag,och jag var jätte glad för du var med oss,men sedan när det blev som blev så sluta du vara med alla oss,du är ju inte änns med Kalle,Davis eller Emil,


och då undrar jag:utnyttjade du mina vänner för att vara med mig eller hur var det?

Jag hoppas jag får ett helt ärligt svar av dig.jag blir inte sur på dig jag lovar men jag kan inte lova att jag kommer bli lite besviken om du utnyttja mina vänner.
Jag vill bara detta till dig så du vet hur jag kände:

Axel,när jag var med dig så fick jag en tanke av vilken underbar personlighet du hade,den var väldigt annorlunda och väldigt rolig,jag hade otroligt roligt men nu undrar jag vad jag kämpar för,bara så du vet jag ångrade min åsikt för din skull men du verkar vara otroligt sur på mig?

Aa ja jag ville skriva detta inlägget i hopp på att du en dag ringer mig och ger svar,
jag skulle kunna ringa dig men jag blir bara så ledsen när jag hör dig så sur eller vad du nu är..

Jag är ledsen resten av alla bloggläsare om ni inte fattar
Eller om det blev ett tråkigt
Inlägg men jag hoppas
Ni fattar att man vill
Ta ett litet inlägg som handlar
Om lite andra saker än vad som har hänt under dagen.!




Vad jag gjort idag:
Jo idag har jag varit ute HELA dagen var inne 1 halv timme bara:)härligt verkligen,det är en sån underbar känsla lixom,aa bl.a. Bl.a. Detta gjorde jag typ


1.var massa med smulan

2.hoppat stutsmatta

3.sprungit

4.försökt spionera på smulan

5.rockat rockning.

6.solat

Aa och sedan har jag bara chillat,chillat och chillat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar