tisdag 14 augusti 2012

Svårt

Ibland kan det vara svårt att se Det man får förän man får någonting ont!
Det inser man bara efter,vad mycket kul vi hade,saknar dina blåa ögon och dina grönblååa ögon,saknar eran röst som inte kommer genom min mobil!
Jag vill inte börja om men jag
vill inte att ni hatar mig,men nu är jag mogen nog att inse allt jag fått,minns ni genvägen i skolan bär vi cykla på dendär lilla cykeln,eller när vi förberedde kvällen med titanic kvällen,det var svårt att få ihop men tillsammans fixade vi allt!
Vill inte förstå vad som händ vill att tiden ska gå så man inte ser alla gamla spår,men bara så ni vet,jag glömmer er ALDRIG!
Vet att ni tror att någon kan ta eran plats på jonsered men INGEN kan ta mina favoriters plats,två tomma platser!
Saknar att lyfta telefonen och se massa missade samtal från er,ni som skulle fråga om jag ville följa med till ett ställe där det bara fanns där och nu!
Tänker på er hela tiden,det går inte att tänka på något annat en era vackra leenden och ögon,ingen kan få mig att skratta som er!
Ingen kommer sakna er som jag kommer det kan ni vara säkra på,det kommer en tår för varje bild av er i mitt huvud!
Jag är lika säkra som er på att det alldrig skulle bli som förr,men jag kommer alltid ändå drömma om det!!
Jag har lärt mig så sjukt mycket om andras känslor tack vare er två tjej jag saknar er!
Hur ska jag någonsin kunna se er i ögonen igen och Veta att jag en dag stog er närmast!❤
Tack för allt,jag vet alldrig hur jag ska kunna tacka er för allt vi gjort,ni har lärt mig att övervinna mina räddslor,men nu är det en ny,rädslan att aldrig få se er i ögonen igen!
Hejdå älskade ni, hoppas allt blir bra,
:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar