tisdag 14 augusti 2012

godmorgon

hej bloggen jag hoppas allt är bra med er:)
jag vet att det inte blev så mycket bloggande igår men det för jag somnade(pinsamt)
aja men idag har jag inget speciellt för mig så då ska jag nog kunna blogga lite då och då:=)
idag är det rätt varmt men det blåser lite då och då bara:/
fast jag är så sjukt suugen på att sola:/
men aja nu ska jag käka lite frukost och sedan gå ut med smulan,han har väntat sen kl 8 på att han ska få gå ut på promenad så därför ska jag gå en ganska lång promenad uppe vid kyrkodammen och kanske kanke upp dit till fulurund nära skolan där typ:)
aa men jag drar och äter nu då:)

konstig information:
haha detta kommer låta tråkigt och skumt men detta är fjärde  gången jag uppdaterar bloggen från datan:))
det är mycket svårare enligt mig,aja bye bye tills i nästa inlägg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar