torsdag 23 augusti 2012

hej

hejsan bloggen jag hoppas allt är bra med er:)
själv mår jag väl sådär efetrsom en väldigt älskad person fyller år idag och jag har inte hunnit köpa något!!!
men jag får ge henne en present när jag har tid att köpa något,sorry sorry!
asså det är sjukt kånstigt väder ute,det har varit skinande solo men det har också varit otroligt mycket regn!
men ingen regnbåge syntes till:/

aja nu har ju skolan börjat igen utan johanna och linnea det är helt sjukt,:(
men aaja nu brukar jag vara med typ kalle och majken åh just det elwira också....
ehh aa idag typ visa kalle mig olika rock musiker som var bra(vilket ingen annan förutom kalle gillade då,och jag)

aa och nu bara sitter jag här hemma:
jag tänkte ta och gå ut på en liten springtur sen också,det behövs verkligen efter en sådan lång och trist dag!
sedan ska jag väl sitta hemma och chillaa ta det lite lungt det blir så mycket med allt nu när skoolan börjar för man måste ju komma hem direkt efter skolan också för att pappa jobbar och sam är ju på nån himla fritis så då måste jag komma hem och mata alla djur och gå ut med smulan och massa grejs....

just nu är sam och pappa på sams fotboll så jag hade inget att göra och satte på DATORN och blogga!
asså det är så sjukt jobbigt i klassen nu när femmorna har slutat för det är så tyst,inga pappers flygplan eller flygande suddgummin eller typ flygande linnjaler,eller lappar man får in från olika håll,men värst av allt:inte johannas underbara skratt hörs i klassrummet det är bara helt ljudlöst och stilla.Alla gör som dom ska,asså inte typ jag och kalle men ändå det är helt sjukt!!!!!!

men jag messa lite gran med johanna precis och hon verkar fått sina två första dagar på lexby underbart och det verkar vara en typ cooool skola enligt sam,jag är glad för deras skull men jag saknar dom såååååå mycket och önska att dom kom tillbaka!
men jag tror inte det är det som vill i första hand?
men bara dom är glada är jag det också(nästan iallafall)

aja ska dra ut nu bye bye,vi hörs:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar