torsdag 2 augusti 2012

Hund räddare:)

Okey,det var Såhär:jag ich sam sprang runt i regnet(för skoj skull)och helt plötsligt skrek sa ba:sadaf en hund bakom dig,så jag vände mig om och där stog en stackars liten och super blöt hund och darrade jag skulle precis bära upp den när en blixt kom och hunden sprang för den var sjukt rädd för åska och blixtrar stackarn så jag sprang efter den för jag ville inte att den skulle ut vid höga träd!och som tur var var den väldigt gammal så jag hann iskapp men den stanna lixom inte men då kom Sam springande och ropade ba:stanna
Och då stannna den så jag värde upp den och gick in och torka den och han den lite korv:)medans jag gjorde det sprang Sam runt och frågade dom vi anande hade hunden!och tillslut ropade Sam att det var Signe våran granne nästan så vi gick dit och matten blev så glad att hon börja gråta;)
Jag är glad att stått till hjälp:)
Tänkte inte på att ta en bild,det var det sista jag tänkte på då:)
Sorry:/
Men sedan tog jag mig en LÅNG dusch(var grymt blöt)
Och nu sitter jag här:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar