tisdag 7 augusti 2012

Majken,skateboard,regn,allum,övrigt

Hej och godmorgon jag hoppas allt är bra för er:)
Jag är ledsen för dålig uppdatering men det finns saker som kommer inemellan sorry:(men så är det hoppas ni fattar:)

Majken:
Okey nu är jag hemma hos Majken jag har sovit över hos henne!vi var uppe till typ 2-3 igår så just nu är jag rätt trött men det får man räkna med när man är med vänner/inte vänner!!!
Och/elller inte vänner!!!
Ja vi har ätit frukost för cirka:20 min sedan och Majken duschar nu och då kom jag på att jag inte hade bloggat så då tog jag upp mobilen och körde;)

Skateboard:
Haha majkens lille bror malte har en skateboard så om vi får möjlighet till att låna den ska jag gå ut i regnat och åka skateboard;)hoppas inte ni är i närheten det kommer ta ett bra tag innan jag änns kan stå på den,fast dena hon är bra på långboard!!
Det är as läskigt för vi satt på långborden i en nerförs en backe!!det var kul men läskigt haha:)

Regn;
Asså skit vad det regnar,det har gjort det hela natten och nu,det regnar inte mycket men det har regnat lite snitt hela tiden,Blää!
Dumma väder jag vill faktiskt ha sol och värme,jag vill kunna springa i solen och komma hem och ta en iskall dusch men vem vill ha en kall dusch i ett kallt väder??inte jag!!

Allum;
Igår var jag på allum och det var grymt kul för jag köpte lite grejer jag kan börja säga bad Sam köpte,okey han köpte:en leksakspostol(tråkigt)och en radiostyrd minibil(tråkigt)
Och båda är bara tråkigt eller kanske inte för honom men inte när han kör runt för den där himla antennen ger massa stötar!!
Aja skit samma,jag köpte as bra saker till när skolan börjar,jag kände verkligen att jag behövde nya kläder och sång så jag köpte:två par skor:),
En skit söt tröja;),en skit snygg jacka;)och ett par örhängen;),och ett par shorts som jag kan ha när jag sover;)aa det var det,det kommer bild på allt förutom örhängena och shortsen och ett par skor för dom har jag intern mig hit till Majken;)

Övrigt:
Aa i övrigt så har jag Inte så mycket egentligen,tänkte åka hem vid halv två och CHILLA,kanske kolla på en film;)så aa hoppas det blev ett bra inlägg;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar