söndag 5 augusti 2012

Smulan!!!,solat,os,hemma,springa,pengar,allum,Majken:)

Smulan:
Asså skit,förut idag så ropade jag på smulan för jag skulle gå ut med honom och så kom det ingen sög hund så jag ba hallå smulan men han var inte där ,han hade sprungit bort så jag sprang runt kyrkodammen och upp i skogen tillockmed ner till motorvägen!!men ingen smulan så jag blev jätte ledsen och satt mig på en sten och föll ihop men då slog det mig:backen mellan mig ich linnea,han vill alltid gå dit när vi är ute på promenad så jag ställde mig upp och sprang så sjukt fort när jag var UNGIFÄR 10 meter ifrån backen så bara hoppades jag med hela mitt hjärta att jag skulle få se smulans söta ögon igen!och när jag kom fram så ropade jag smulan så högt att hela Partille måste ha hört!och då såg jag en liten liten underbar hund komma springande upp för backen jag blev så lättad och jag bärde upp hon och pussa honom så sjukt mycket,jag var så glad att jag fick se hans vackra ögon utan att dom var döda:)
Nu sitter Jag och gossar med han<333

Solat:
Idag har det faktiskt varit en hel fel sol och då tog jag chansen:bytte om på med bikinin och mot stutsmattan och där sola jag en timme kanske haha:)det var sååå skönt:)<3

OS:
Just nu sitter jag och chillar och kollar på OS Det är kul att titta på man kan ju alltid hoppas på att man en dag står där precis som dom gör:)just nu är det löpning som gäller;)det är kul när det blir typ lika som med Sverige och nåt land igår:)

Hemma:
För ungifär en 20 minuter sen kom mamma och pappa och mormor,morfar och min morbror hemma från Stockholm igen,det var skönt att få veta att det inte fanns mamma som bad en göra massa grejer men jag sakna henne,hon är ju ändå alltid min mamma:)<3

Springa:nu ska jag ta mig en springtur snart så fort jag skrivit klart detta inlägget!:)det är ett grymt väder att springa i och det ska jag göra också tänkte springa kyrkodammen ikväll det är så fridfullt där!:)
Jobba jobba jobba,duktig flicka:)

Pengar:
Ni minns när jag skrev om när jag och Sam hittade min grannes hund ute i regnet och att vi lämna tillbaks henne och matten blev jätte glad,hon blev gladare än vi trodde för hon kom och knacka på idag och gav oss 40 kr var haha:)cute!fast det behövdes inte egentligen,är glad att hon kom till sin matte:)

Allum:
Eftersom jag har varit en sådan duktig tjej och tagit hand om alla djuren och hela huset medan mamman och pappa varit borta så har mamma lovar mig och Sam att ta oss till allum så jag får handla lite kläder:))JIPPI:)kläder kläder kläder,YÄÄÄ:)<333

Majken:
Imorgon ska Majken Ringa mig för bag lovade henne att vi kan gå på allum imon så det blir bra;)efter som att mamma låter mig köpa något jag vill imon:)så imon gäller Majken:)
Men nu ska jag ut ich springa så vi hörs sen:)
Bye bye:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar