fredag 3 augusti 2012

Förlåt,morbror,planer,chill-film,övrigt

Förlåt:
Asså jag är så sjukt ledsen för dålig uppdatering idag,märkte det nu och det såg inte bra ut!:/vet att min blogg verkligen inte är den bästa,det vet jag sj men det är så mycket och göra och ibland är man inte på humör eller så är mobil urladdad eller borta!och mitt ibland allt måste jag blogga också.vet att jag inte har så mycket att göra i mitt liv igentligen men för mig som person blir det mycket,hoppas ni fattar':)
Men bara så ni vet jag är sjukt ledsen:(

Morbror:
Aa det är as kul för min mamma och pappa har åkt till Stockholm över helgen och är och hälsar på min mammas kusiner typ:)ich imon kväll ska dom på bröllop och då ville jag och Sam INTE följa med,det verkade så tråkigt!har varit på bröllop några gånger och det är lika tråkigt varje gång:man äter ich äter,musik är alldeles för hög,mina föreldrar gör bort sig genom att dansa!!
Aja hursomhelst så därför så har jag och Sam stannat hemma och därför kan vi i princip göra vad vi vill;)
Det är skönt att mamma får lite Paus från allt hemma jobbandet hon gör allt här hemma,jag älskar henne:)


Planer:
Ja vi har lite planer till imorgon:)
(när jag Säger vi menar jag:mig och s)
Vi tänkte och min morbror gick med på att dagen imon ska se ut såhär:
Vakna jag går ut med smulan:)
Äta frukost;)
Sedan gå en skit lång promenad med smulan;)så han blir trött!
Sen ska vi GÅ till allum,det var jag som ville det för jag tänkte att jag behövde lite motion för jag sprang aldrig igår ändå så då blev det bra med en promena till allum!
Sedan går jag och shoppar kläder<3jippi:)))))
Och Sam här och köper sitt himla lego eller vad han nu ska köpa,men vad det än blir är det i BR jag lovar!!!

Chill-film:
Okey,nu sitter jag och tittar på en skit bra film har 0 koll på vad den heter men den är bra sedan ska jag kolla på en film som Sam ville se(tror jag skippar det)aa så det är typ vad jag gör nu,men efter filmerna ska jag "bums" i säng,har en stor dag imon:)

Övrigt:
Så nu fick ni ett. Långt inlägg som förlåt för dålig uppkoppling:))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar