måndag 22 oktober 2012

Vad ska jag ha för rubrik?

Aja hej hej:)
Nu är jag hos Majken och chillar vi har precis bränt lite mackor och käkat dom:D
Och nu spelar Majken piano,hon är grym på det, tror inte man kan bli bättre? Eller Johanna spelar grymt också!❤
Så härligt att blogga framför musik,som en person verkligen sitter och spelar bredvid,hahaha❤
Aja sen ska jag ta bussen till hemspråket och kör på lite där, sedan tar jag bussen hem och går ut ned smulan❤❤❤
Sen är det väl att snacka i telefon och CHILLA!!!
Där efter ska jag käka och efter det maybe maybe maybe jag går ut en lång promenad med smulan eller så tar jag ett spring-pass där istället, det var otroligt länge sen det hände haha❤
Ja det är väl de jag ska ta och göra sen idag, puss puss❤❤❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar