söndag 28 oktober 2012

Konståkningen

Jiha mot konståkningen då, väntar på att Majken ska komma hon skjutsar på söndagar och jag på torsdagar!❤
Super taggad nu har typ tränat i 45 minuter!
Sen ska jag hänga med Majken från kl 11 till typ 4 eller nåt sånt...
Sams(lillebrorsan)
Ska på "kalas" och mamma och pappa vet jag inte vart dom ska men aja hela huset för mig själv är Inte så illa❤
Japp Majken är 3 minuter sen nu!!!!
MAJKEN!!!!!!!
Jaja ehh hon kommer nog snart!



Problem:
Japp det är så att jag har ett litet problem med att lägga upp bilder det står bara error så jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder på ett tag men jag ska ta och mixtra med det senare idag och se ifall jag kan fixa det så det blir gött mos!❤

Döör;
Asså shit vad kallt det har blivit ute nu, jag var ute med smulan och jag först jätte mycket;(
Smulan också!
Jag hatar vintern allt är dåligt med det FÖRUTOM att jag fyller år den 16/2 !!!!❤❤❤
Jaja nu måste jag ringa Majken hon är 7 minuter sen....!!!!
Hejdå puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar