lördag 1 september 2012

Tja

Tja bloggen hoppas allt är bra med er❤
Det är det väl iallafall med mig..;)
Nu är det helg och allt är chill just nu är jag ute i skogen och tog en liten paus för jag tänkte blogga lite bara:)
Nu är det ju lördag och jag har käkat godis och varit ute för det mesta idag,gick in förut för att käka men aja:D
Det är sjukt skönt med helg nu när skolan har börjar och allt är tröök eller aa det blev inte som jag hade förväntat sig Asså!
Men man lever bara en gång och man får ta det som kommer,man har aldrig ett riktigt liv utan att ta sig över hinder i livet❤det är bara att kämpa på fast jag vet att det kan vara sjukt jobbigt ibland!:(
Aja bla bla vilket kul inlägg detta kommer bli Asså,NOT!!❤jaja...?

På måndag är det skolfoto det ska bli SPÄNNT och ändå läskigt att våga titta på den nya klassen på bilden,inte få se i Johanna och Linneas söta ögon(I stället får man kolla i nån himla 3as ögon:(.....
och Jag vet inte hur jag ska le för jag ler alltid likadant och därför vill jag le på ett annat sätt men jag vet Inte hur,så nu står jag som värsta idioten i spegeln och försöker le på 1000 olika sätt:D Jag är helt snäpp jag vet men aa jag är jag och jag har alltid varit lite konstig:D (man ska nog inte säga att ingen har klagat Hahaha:))) )
Aa ich sen har vi typ fått nåt konstigt pogram som typ hette green screm
Så man skulle INTE ha gröna kläder på dig för då syns bara ett flygande huvud hahahahahahhahaha❤
Aa och jag vet inte va jag ska ha på mig än,shit det kom jag på nu,nu måste jag bara hitta hem och kolla vilka kläder jag ska ha,för jag känner nämligen inte igen mig riktigt i denna delen av skogen,hehe❤
Aja jag hittar det gör jag alltid(nästan)
Aa och sen resten av veckan är bara en vanlig Skolvecka,och nu börjar vi få läxor igen,BLÄÄÄÄ!!
Jaja lev livet!
Vi hörs nu måste jag hitta hem och leta kläder bye bye❤❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar