onsdag 26 september 2012

såå trött

hejsan hejsan just nu sitter jag och chillar framför datan men snart ska jag gå ut med smulan en rätt lång promenad så det blir lite ben träning eftersom jag inte varit ute och sprunngit på typ 3 dagar
aa men idag i tröööök skolan har vi haft orgentering,jag gick men majken och det var kul,lite jobbigt för majken säkert eftersom att jag inte kunde hålla kartan på rätt håll hahahaha
aja majken visste iallafall hur man gjorde.fast orgenteringen var 100 gånger bättre än typ matte eller tema typ så aa jag är rätt nöjd.åhh jag är så glad vi såg johanna påväg upp hon var såå söt och hon log och vinka,haha<3
iiiiih,jag är såå glad det är konståkning det är så kul att flyga fram på isen och göra piruetter och aa allt såntdär:trevals,trehopp,dubbelpiruet,piruett,och aa massa mer.
imon är det torsdag och det är en vanig torsdag men idrott och matte och engelska och massa annat trök.haha lite kärlek i skolan har ju öppnats upp kan jag säga haha,många som gjort slut och blivigt tillsamans.
asså nu byter jag ämne men aja jag är skiiiit sur för skolfotot på mig enskilt och men klassen blev fult.haha både jag och kalle står typ och gör grimarser efter som vi skratta...haha fint,sista fotot på jonsered och så står man och gör grimars.mmm

aja nu ska jag dra ut med smulan så ni får ha det bra,särshillt ni johanna och linnea,ni får ha det underbart,bye bye

1 kommentar: