onsdag 15 februari 2012

Om mig

TJABBA :)jag är en tjej som heter Sadaf och fyller elva år den 16/2 mitt hår är svart och mina ögon är mörk bruna,min hobby är att pyssla,åka konståkning och att vara med djur .På fritiden brukar jag vara med kompisar ,prata i telefon med johanna och vara med mina djur mest.I min familj har vi en kanin ,en hund,7fåglar ,en ödla ,jag tycker om dom jätte mycket ödlan också jag är inte en sådan tjej som typ skriker varje gång jag ser t.e.x en ödla.Jag bor i ett radhus. Mina favorit färger är grön och rosa.:) Jag gillar att vara naturen och springa om kvällarna fast inte om det regnar.:D Jag gillar fester/partyn. Jag älskar godis och frukt.Min favorit frukt är äpple,röda äpplen fast gröna är också helt okej.Jag går i 4an och Johanna,Linnnea,
Jennifer och Ester går i femman vet inte vad jag ska göra utan dom.:(Jag har Majken ,elwira och några fler men inget kommer bli lika kul utan dom.Jag gillar inte att sitta vid tv eller datorn:från Sadaf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar