fredag 17 februari 2012

Jo jag hann

Jag hann ett sista inlägg trodde kl skulle bli mer men den var bara nio fast detta blir i allafall det sista inlägget det är något jag tänker på som värkligen är hemskt tycker jag det är tjurfäktning ,detta är min sammanfattning av tjurfäktningen:först är det vi menniskor som tar upp precis en röd duk sedan är det såklart att tjuren blir irriterad och Går på och i bland får det stackars djuret ett spjut i ryggen för att vi idioter till menniskor irriterar det stackars djuret fattar ni djuret får ett spjut i ryggen för att han blir irriterad och inte på tala om alla menniskor i publiken som skrattar och aploderar. förlåt för när jag skrev vi idioter till menniskor,det är såklart inte allas fel men jag blir bara så arg vad har dom stackarna gjort oss om det är någon tjurfecktare där ute som läser min blogg vilket jag inte tror här är en hälsning från mig : alla aploderar när djuret dör jag aploderar när DU DÖR och såklart när det är menniskan som dör så säger alla åh nej men nu vet du att det inte är alla som tycker så och du ,du får väl skylla dig själv om du är så osmart och ställer dig framför en TJUR IDIOT SÄGER JAG BARA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar