tisdag 25 december 2012

Goodjuul!

Hej och godjul i efterskott till allihopa!

Jag är ledsen att jag inte bloggade igår, vilket berodde på att jag hade fullt upp igår.:)
På morgonen åt jag en toppen frukost med familjen och sen runt halv 1 öppna vi paketen som rörde familjen, anledningen till att vi öppnade dom så tidigt var för att vi var bjudna på jul middag hos mina kusiner dena och Daniel, det var jätte kul vi åt julmat och kolla på Kalle anka(tradition) och sen öppnade vi paketen från släkten, nu har jag lite pengar att shoppa för!:)

Nu:
Just nu sitter jag och spelar black ops 2 med Linnea i soffan, vi har sålt 24 tidningar imorse också!:)
Nu ska jag om typ 10 minuter gå upp till mig och gå en sväng med smulan❤

Jaja nu måste jag gå, bye!❤❤❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar