fredag 23 november 2012

skolan är nu äntligen kllaaar!

hej små spöken!
äntligen smyger sig helgen in och det gör även julen men det får vi ta lite närmare 24/12 jaja, idag var skolan ända till kl:15:00 men det var för vi hade någon himla trök marknad för vi har ju haft **medeltidstema** (säg det inte jag VET att det är synd om mig eller aa oss på jonsered!:(¨


FRÅGESTUNDEN:
Ja jag tänkte bara säga lite kort att jag tar frågestunden när det är tillräckligt med frågor och när jag har pratat med lilla spöket.



BAKA:
Haha, jag tänkte få till en riktigt julinriktad helg för jag tänkte ta tag i lussebullarna och peppárkakorna, för det hoppas jag att ni alla vet för nu är julen snart här.
någon som är bra på att göra lussebulls-deg kommentera då!
för jag har faktiskt ingen aning om hur man gör degen!:)



HEJDÅ:

HEJDÅ bloggen nu har jag inte lust att sitta framför datan längre det är så jobbigt att skriva här men ni vet att ni får hänga med så blir det kánske uppdatering ikväll, hejdå sålänge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar