onsdag 13 juni 2012

Långt inlägg

Det är en sak jag tänker på det är att man lever bara en gång det är helt sjukt men ändå tänk vad mycket man vill hinna med på sitt liv.Skola,kompisar,djur och annat .ich undra vad man kommer få i framtiden som vi inte har nu ,för jag menar min mamma hade verkligen ingen mobil ich jag skulle verkligen inte kunna tänka mig ett liv utan min mobil för anars skulle jag inte kunna blogga alls!!!!
Och tänk vad som händer när man dör,kommer man till himlen eller kommer man bara gå runt helt ensam i ett mörkt rum!Jag är så himla rädd för döden det är så himla läskigt för jag vill veta om det är så att man kommer gå ensam hela sitt liv eller kommer man till himlen.jag undrar om det är fler som tänker och undrar som Jag,det är iallafall något jag hoppas.men hur det än blir i döden så hoppas jag att det blir bra.och så är det en till sak,ha kul nu alla kära bloggläsare och ta vara på era underbara liv.haha detta var meningen att det skulle bli ett långt inlägg och så men hoppas ni förstår vad jag snackar om!!!

1 kommentar:

  1. Tja,jag har aldrig tänkt på det och jag är inte jätte rädd för döden för den kommer ju när den kommer och det kan inget stoppa. Så det ska bli spännande att se vad som händer då.

    SvaraRadera