söndag 15 april 2012

Video inlägg.

Här kommer ett video inlägg till er!
Tog inte med några kommentarer då sadaf får läsa de själva i stället. Men tro mig, GULLIGA. :)

I morgon blir ju min sista dag att blogga till er. Har blandade känslor, båda bra att slippa blogga på två bloggar ( tar mycket tid ) och sen är de ju tråkigt med eftersom ni är sånna underbara bloggläsare.
Men har ju underbara läsare på min blogg med såklart! :) Men aahh ni fattar!

Så i morgon blir de sista dagen med mig som bloggar. :)

// Johanna

1 kommentar:

  1. hon kommer hem i mon JIPPI!hon kommer hem i mon JIPPI!hon kommer hem i mon JIPPI!hon kommer hem i mon JIPPI! då så ska det bli fest eller i alla fall för mig:)de e så himla gött ena OBS!! SUPERGÖTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<333333333333333333333333333333333333:):):):):):):):);)););););););););); );););HIMLA GÖTT!!!!:):):):):):):):):)) P:S JAG SKÖNG OCH DANSADE TILL DEN DÄR FEJKADE SONGEN ://///(/

    SvaraRadera