tisdag 20 mars 2012

Långt inlägg

Hej bloggen nu tänkte jag göra ett långt inlägg för att jag bara har lagt ut 5 inlägg. Idag är det Persilska nyår det är typ som våran julafton och då äter man Persilsk mat och sedan öppnar man paket och jag fick ett par skor och pengar.och nu pratar jag med Johanna och vi läser upp läxan för varandra:) det är jätte kul att läsa upp för Johanna för hon är en jätte god lyssnare.:)och imorgon ska jag och Johanna cykla till skolan det ska bli kul för vi har massor av viktiga saker att prata om:))idag i bamba åt vi köttbullar med potatismos eller det var typ kycklingbullar det är samma sak som köttbullar bara att det är kyckling i istället:) (låter inte gott jag vet)haha;)okey om jag ska vara ärlig kommer jag inte på något mer att skriva så det fick bli ett mellanlångt inlägg istället

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar